Artificial Intelligence (AI) is niet meer weg te denken uit het moderne bedrijfsleven. En ook bij Perfect-Sales zien we dat het veel mogelijkheden biedt om efficiënter te werken en met creatievere oplossingen te komen. Het kan op het gebied van marketing en sales wat ons betreft interessante invalshoeken bieden, maar op sommige vlakken zetten we er toch onze vraagtekens bij. Als we weer eens een chatbot te pakken krijgen wanneer we een bedrijf willen contacteren bijvoorbeeld. Dit kan heus handig zijn als je buiten kantooruren hulp nodig hebt, maar worden mensen écht vooruitgeholpen door zo’n bot? We vragen het ons af…
Persoonlijk contact versus generatieve AI
Veel bedrijven zetten chatbots en geautomatiseerde berichten in om klanten 24/7 te woord te kunnen staan. Maar wat doe je als je een complex probleem hebt dat niet een twee drie uit te leggen valt en waarvoor geen standaard oplossing is?
Bij Perfect-Sales kiezen we bewust voor een menselijke aanpak. Heb je ons nodig? Dan bel je ons gewoon! We geloven heus dat technologie ondersteunend kan zijn, maar oprechte interactie en een goed gesprek zijn wat ons betreft onmisbaar voor een succesvolle samenwerking.
Geen ‘one size fits all’-aanpak
Iedere klant, ieder bedrijf en elke uitdaging zijn uniek. Daarom maken we al onze marketingstrategieën zelf en niet met AI. We luisteren écht naar wat onze klanten te vertellen hebben en waar ze voor staan en nemen vervolgens de tijd om een strategie uit te denken die daarop aansluit. Niks geen ‘one size fits all’-aanpak dus, maar maatwerk oplossingen die aansluiten op wat je wilt bereiken en waar je voor staat. Alleen zo kunnen we de online marketing optimaal laten werken en groei bewerkstelligen.
Daarbij maakt onze persoonlijke benadering een wereld van verschil. Deze aanpak maakt ons werk niet alleen plezieriger, maar ook een stuk effectiever.
De kracht van ‘ouderwets’ persoonlijk contact
Bij Perfect-Sales geloven we in de kracht van technologie, maar nog meer in de kracht van menselijke interactie. AI kan ondersteunend zijn, maar wij zijn het die jouw marketingcampagne bedenken, uitvoeren en constant monitoren voor de beste resultaten. Een lekkere kop koffie en een goed gesprek leveren als je het ons vraagt dan ook veel meer op dan een reeks geautomatiseerde berichten. Daarom kiezen we altijd voor persoonlijk contact, zodat we onze klanten niet alleen helpen groeien, maar ook écht leren kennen.
Wil je ervaren hoe deze aanpak het verschil maakt in jouw onderneming? Bij ons staat de koffie (of thee) altijd klaar. Je bent van harte welkom op ons kantoor, maar we komen ook met plezier jouw kant op om de mogelijkheden te bespreken.
Bel: 013 2201111Contactformulier